Turbo Dodge Forums banner

Typowe problemy i rozwiązania dla Dodge Daytona Shelby Z z 1987 roku i być może innych

1 reading
10K views 37 replies 6 participants last post by  84DaytonaZ  
#1 · (Edited)
IMG_7902[1].JPG
Image

Mój syn i ja niedawno kupiliśmy Dodge Daytona Shelby Z z 1987 roku i podczas jego renowacji oto niektóre z typowych problemów i sposób, w jaki je rozwiązaliśmy, co może pomóc innym. Mogą one mieć zastosowanie do modeli Daytona Shelby Z z lat 1987-1989 i prawdopodobnie innych lat oraz modeli Chrysler/Dodge.
  1. Uszczelka głowicy silnika - Wszystkie uszczelki głowicy OEM ostatecznie zawodzą w naszych silnikach turbo, obecnie jest wiele wadliwych zamienników uszczelek głowicy, a NOS nie jest dobry, ponieważ traci swoje właściwości adhezyjne. Niektóre nowe, aktualne marki, które znalazłem, to Apex i Felpro wersja 5 (z oznaczeniem R5 na rogu) ze wzmocnionymi narożnikami (patrz inne posty na tej stronie).
  2. Głośne popychacze zaworów - Silniki te są znane z hałasu w górnej części, zwykle spowodowanego przez popychacze zaworów. Jeśli używasz standardowych popychaczy, ale są one głośne, a reszta góry jest w porządku, podczas gdy wszystko jest rozebrane, możesz chcieć ulepszyć do popychaczy PT, które wymagają podkładek, aby działały. Inni tutaj (dzięki, James, Bill i NAJ) na Turbo Dodge zwrócili mi na to uwagę po roku renowacji, co z perspektywy czasu powinienem był zrobić na początku, kiedy wszystko było rozebrane.
    Turbo Dodge PT Lifter and Shim Update - To popularny zestaw modernizacyjny popychaczy i podkładek Dodge i Chrysler 2.2 i 2.5 PT, który jest ulubionym ulepszeniem wydajności w społeczności entuzjastów 8-zaworowych silników turbo Dodge. Oto wideo z wymiany.
  3. Termostat silnika - nasze samochody działają gorąco i najlepiej jest wywiercić otwór 1/16” w położeniu godziny 12 z wielu powodów. Na przykład płynny, ciągły przepływ płynu chłodzącego, mniejsze wstrząsy termiczne na aluminiowej głowicy i uszczelce po otwarciu itp. Specyfikacja Chryslera to termostat 192-195 F. Możesz użyć chłodniejszego termostatu, ale zmniejszasz szczytową wydajność i osiągi naszego silnika turbo, co może powodować inne problemy.
  4. Korek chłodnicy - na rynku jest wiele nowych, wadliwych korków. AC Delco robi dobry. Możesz wypróbować Gates i Stant, ale sprawdź, czy utrzymuje ciśnienie przed instalacją. Nawet w nowym pudełku z etykietą Stant lub Gates w pudełku z Rock Auto i Amazon znajduje się inny, generyczny korek. Dwa zupełnie nowe, które dostałem, nie uszczelniały się prawidłowo, w jednym brakowało górnej uszczelki, a drugi miał chwiejną górę.
  5. Wąż ciśnieniowy wspomagania kierownicy - niektóre węże ciśnieniowe z rynku wtórnego są zdeformowane lub wadliwe z końcówką rozszerzającą, która jest zbyt duża i nie jest prawidłowo rozszerzona. Trudno to zobaczyć wizualnie, chyba że zmierzysz to za pomocą narzędzia pomiarowego suwmiarki. Powoduje to, że o-ring rozszerza się tylko nieznacznie i nie pasuje prawidłowo. Mój koniec węża wysokiego ciśnienia był nieprawidłowo wykonany, co rozszerzyło o-ring o 0,5 mm lub 1/32” na końcu rozszerzającym, co rozrywa o-ring podczas wkładania go do nakrętki pompy wspomagania kierownicy. Jeśli dokręcisz go wystarczająco mocno, nastąpi dopasowanie metal-na-metal (omijając o-ring), ale ostatecznie zacznie to przeciekać z powodu wibracji. Lepiej jest przetestować wszystko i zobaczyć, jak pasuje poza samochodem przed instalacją. Sprawdź dwukrotnie, czy dopasowanie węża ciśnieniowego do pompy jest dobre, a o-ring jest nienaruszony, wyjmując go i uważnie patrząc, czy Oring nie jest rozerwany lub przecięty.
  6. Rozrusznik - Ponieważ rozrusznik znajduje się tuż obok gorącego turbo, z czasem ulega awarii. Podczas gdy masz zdjętą górną część głowicy silnika, łatwiej jest wymienić wszystko, gdy wszystko jest rozebrane. Istnieją dwa rodzaje rozruszników, które pasują do naszych samochodów. Rozrusznik z elektrozaworem NipponDenso jest większy i trwa wiecznie. Rozrusznik z elektrozaworem Bosch jest mniejszy i łatwiejszy w instalacji, jeśli nie zdjąłeś głowicy silnika, ale nie tak trwały. Z każdym rozrusznikiem należy wymienić i zainstalować izolację rozrusznika z folią, która otacza rozrusznik, aby odizolować go od turbo. Nasze samochody pierwotnie to miały.
  7. Czujnik ciśnienia oleju - wszystkie zawodzą z czasem. Wymiana na Standard Motor Products PS205 wydaje się rozwiązywać problem, odczytując prawidłowe ciśnienie na wewnętrznym wskaźniku ciśnienia na desce rozdzielczej.
  8. Wtryskiwacze paliwa - Większość wtryskiwaczy OEM Bosch/Mopar zawodzi z czasem na wierzchu wtryskiwacza, powodując wyciek paliwa na górę silnika. DblTrbl ma świetny post zatytułowany „Fuel Injector Warning!” z listą wszystkich dostępnych na rynku wtórnym wtryskiwaczy dostępnych dla naszych wysokociśnieniowych układów wtrysku paliwa, ale większość z nich została wycofana z produkcji. Unikałbym regeneracji lub czyszczenia OEM Bosch/Mopar, ponieważ mają tendencję do wycieków. Jeśli poczujesz zapach paliwa po uruchomieniu, wtryskiwacze przeciekają ze szwu zewnętrznego na górze obudowy wtryskiwacza. Stwierdziłem, że wtryskiwacze STANDARD MOTOR PRODUCTS FJ53 mają lepszą/nowszą konstrukcję i działają dobrze.
  9. Przednie amortyzatory i zestaw montażowy - Te części stają się rzadkie, dostałem kilka NOS z Rock Auto, które przyszły w zakurzonych, starych, nieotwieranych pudełkach, które były śmieciami. KYB robi nowe, ale nawet te mogą mieć dekadę, w zależności od tego, od kogo je dostaniesz. Znalazłem nowsze na Amazon, które miały tylko 3 lata.
  10. Uszczelka zgarniacza szyby bocznej - teraz, gdy nasze samochody mają 37 lat, zewnętrzna uszczelka zgarniacza szyby bocznej ulega petryfikacji, rozpada się i musi zostać wymieniona, zanim zacznie rysować szyby boczne. Rock Auto ma wąskie uszczelki FAIRCHILD 11814, które pasują do naszych samochodów. Nie musisz wyjmować szyb. Zdejmując wewnętrzną osłonę drzwi, możesz usunąć śruby zgarniacza. Aby dostać się do śrub, zrobiłem zmodyfikowany śrubokręt krzyżakowy 90 stopni (odciąłem i skróciłem końcówkę krzyżakową i przyspawałem ją do długiego, cienkiego śrubokręta płaskiego, tworząc śrubokręt 90 stopni) osłonę można rozłożyć.
  11. Uszczelka zewnętrzna szyberdachu - jeśli masz szyberdach (nie T-top), uszczelka zewnętrzna ulega degradacji. Łatwym rozwiązaniem jest wyczyszczenie i ponowne zainstalowanie uszczelki gumowej w kształcie litery D o grubości 10 mm z klejem 3M do zewnętrznej uszczelki szyberdachu. Uszczelka OEM nie jest już dostępna, a specjalistyczne strony internetowe z częściami samochodowymi pobierają dużo opłat. Na Amazon dostępna jest tania uszczelka za 10 USD, która działa dobrze i wygląda jak OE. Zobacz mój osobny post na ten temat tutaj.
  12. Rdza przednich nadkoli i wyciek wody - Nasze Daytony mają słaby punkt w nadkolach przednich paneli ćwiartkowych. Plastikowa obudowa ma około cala wąsko za przednimi kołami i nie styka się z metalowym nadkolem za przednią oponą. Zatem cała wilgoć, sól i zanieczyszczenia, które są wyrzucane, zostają uwięzione w klinie, gdzie nadkole i panel ćwiartkowy się stykają. Ostatecznie rdzewieją. W moim samochodzie nawet oryginalny szew był słabo skonstruowany, ponieważ znajdowało się tam dwucalowe oryginalne uszczelnienie, które zakrywało 35-letni nierówny spaw. Prowadzi to do rdzy i ostatecznie wnikania wody za nadkolem i na wnętrze oraz podłogi z przodu i po stronie pasażera samochodu. Jeśli chcesz suche wnętrze, należy to wyczyścić, uszczelnić, ewentualnie spawać nową blachą.
  13. Przednia studzienka przedniej szyby (pod osłoną) wycieki po stronie kierowcy i pasażera - Jak w każdym starym samochodzie, szwy spawalnicze nadwozia ulegają degradacji i zwykle występuje wyciek w obu rogach studzienki przedniej szyby (pod osłoną w komorze silnika). Najłatwiej jest naprawić, gdy maska jest zdjęta, a osłona usunięta. Czyszcząc i uszczelniając te szwy, samochód znów jest wodoszczelny. Użyłem sprayu Flex-Seal, który wytrzymał bardzo gorące lato i zimną zimę, jak dotąd.
  14. Wymiana koła zębatego licznika kilometrów - Jeśli jesteś taki jak ja, zawsze resetuję licznik kilometrów, aby obliczyć przebieg paliwa. Naciśnięcie przycisku resetowania licznika kilometrów podczas ruchu samochodu to duży błąd w naszych Daytonach. Koła zębate licznika kilometrów ulegają degradacji z czasem, a naciśnięcie przycisku resetowania licznika przebiegu powoduje uszkodzenie koła zębatego. W prędkościomierzu/liczniku kilometrów znajdują się dwa koła zębate, bardzo małe koło zębate z 20 zębami i większe koło zębate w rozmiarze dziesięciocentówki z 16 zębami. Oba muszą zostać wymienione. Mniejsze koło zębate było uszkodzone, brakowało 2 zębów w moim i to uniemożliwiło jego działanie, pod było w porządku. OdometerGears.com ma koła zębate i przydatny film instruktażowy, jak je rozłożyć. Ostrzegam, jeśli masz model z 1987 roku, podczas zdejmowania płytki drukowanej, aby dostać się do kół zębatych, silnik krokowy na płytce drukowanej nie jest przyklejony do płytki, jak w innych latach, a jeśli odpadnie, prawie niemożliwe jest ponowne jego przymocowanie. Zrobiłem post o tym, jak naprawić licznik kilometrów tutaj. Pamiętaj, aby już nigdy nie dotykać przycisku resetowania licznika przebiegu, przynajmniej nie podczas ruchu samochodu.
  15. Dodawanie zdalnego dostępu bezkluczykowego - Jeśli Twoje dziecko interesuje się elektroniką tak jak moje... Chciał bezkluczykowy dostęp z pilotem, ponieważ nasze samochody nie były w niego wyposażone. Jest to łatwe do zainstalowania, kupując zestaw zdalnego zamka drzwi DEI/Avital # 2101, ponieważ jest on wyposażony w wbudowane przekaźniki, które działają w naszym systemie blokady drzwi z odwróconą polaryzacją. Możesz dostać dowolne inne piloty, ale musisz również wbudować przekaźniki. Opublikowałem blog instalacyjny tutaj
  16. Naprawa modułu reflektorów wysuwanych (1987-89 Daytona) – Darmowa naprawa - Wszyscy właściciele Daytony będą ostatecznie mieli problem z wysuwanymi reflektorami, które nie podnoszą się i nie opadają. Problem polega na tym, że moduł/przekaźnik reflektorów znajduje się na górze deski rozdzielczej, gdzie się nagrzewa i piecze na słońcu. Lutowanie do przekaźników z czasem ulega uszkodzeniu. Naprawa polega zasadniczo na ponownym przylutowaniu 8 punktów lutowniczych, aby ponownie zadziałało. Łatwo jest się do niego dostać, ostrożnie zdejmując górę deski rozdzielczej, aby nie uszkodzić żadnego z zatrzasków. Użyłem drewnianego patyczka do lodów, aby ostrożnie wsunąć i podnieść deskę rozdzielczą. Jest to powszechny problem, a inni tutaj na tej stronie internetowej mają 3-częściowy blog z instrukcjami, do którego dodałem tutaj.
  17. Radio Chrysler „Ultimate Sound System” - ostatnim projektem naprawczym jest naprawa oryginalnego radia Chrysler. Radio i wyświetlacz czasami działają, ale częściej nie działają, gdy pogoda staje się chłodniejsza. Kiedy działa, kaseta działa, a radio brzmi świetnie. Najwyraźniej mój Shelby z 1987 roku ma ten o nazwie Chrysler „Ultimate Sound System”, poprzednik Infinity, zbudowany przez Mitsubishi. Lepszy dźwięk niż Infinity I lub II, mniej więcej taki sam jak radio Infinity Gold, wypróbowałem je wszystkie w moim samochodzie. Wyświetlacz i tuner FM mojego radia włączają się i wyłączają w zależności od temperatury na zewnątrz. Istnieje poprawka na Allpar.com dla tego radia i innych radiów Infinity, polegająca na rozebraniu go i ponownym przylutowaniu wszystkich połączeń, ale zajmie to tygodnie. Większość radiów Chryslera, które oglądałem od lat 80. do 2000., ma problemy, zwykle uszkodzony mechanizm kasety i stare/złe połączenia lutowane dla tunera FM i wyświetlacza. Aktualizacja: zrezygnowałem z naprawy oryginalnego radia i po prostu kupiłem nowe radio z 10-pasmowym korektorem/CD/BT, które było tańsze niż większość używanych radiów OEM, które i tak ostatecznie zawodzą.
  18. Zregenerowane przednie zaciski hamulcowe, podkładki miedziane są za cienkie i mogą przeciekać. Zapomniałem dodać tego, ponieważ zrobiłem to dawno temu. Zamówiłem zregenerowane przednie zaciski hamulcowe Centric i były bardzo dobre..., początkowo. Kiedy mogłem jeździć samochodem po odbudowie silnika, hamulce przeciekały. Widziałem, że przeciekało na połączeniu przewodu hamulcowego zacisku. Wszystko było nowe, więc dokręciłem i wyciek się pogorszył. Na szczęście zachowałem stare zaciski i podkładki. Kiedy porównałem stare i nowe, nowe podkładki miedziane były cienkie jak papier, a stare podkładki miedziane były prawie tak grube jak grosz. Ponieważ powierzchnia przylegania zregenerowanych zacisków hamulcowych nie była gładka na połączeniu przewodu hamulcowego, cienka podkładka nie mogła pomieścić nierównej powierzchni i przeciekała. Założenie oryginalnej grubej 37-letniej podkładki miedzianej zadziałało i zatrzymało wyciek. Lub upewnij się, że powierzchnia zacisku przy połączeniu przewodu hamulcowego jest gładka przed założeniem nowego przewodu hamulcowego.
Może się wydawać, że to dużo problemów do naprawienia, ale nasze samochody mają teraz ponad 35 lat, to produkt Chryslera i stwarza wiele możliwości zabawy, pracy nad naszymi samochodami i próby rozgryzienia tego. Inni mogą podzielić się swoim doświadczeniem i dodać do tej listy.

Aktualizacja 2/4/24:
Bardzo SMUTNY dzień, zakończyliśmy projekt renowacji samochodu Shelby Z i teraz jeździmy nim codziennie. Dzięki wszystkim członkom Turbo Dodge za całą pomoc. Nie dalibyśmy rady bez waszej pomocy i rad.
 

Attachments

#2 ·
Uszczelki głowicy, użyłem Mopar Performance w moim Lebaronie, uruchomiłem ten silnik T2 przy ciśnieniu 14 psi i ani mój syn, ani ja nie oszczędzaliśmy przepustnicy. Kiedy samochód został zezłomowany w 2009 roku, miał za sobą 5 lat dość intensywnego użytkowania i nigdy nie było z nim problemów, teraz, gdy jest z powrotem razem, głowica nie została zdjęta i nadal działa dobrze.

Zgarniaki szyb bocznych, znalazłem miejsce, które miało je do nadwozia K27 (kabriolet), które są prawdopodobnie mniej powszechne niż nadwozia G, nazwa to Top Catwhiskers i faktycznie mieli je do wszystkich 4 okien w kabriolecie.

Miałem szczęście, po tym jak pomogłem ci z bezkluczykowym dostępem, znalazłem nowy, stary Design Tech Ready Start na eBay. Miałem jeden w moim kabriolecie z 1985 roku, ale zgubiłem piloty (które są dopasowane do modułu). Ponieważ Design Tech został przejęty przez Directed Electronics, nie ma już dla nich wsparcia (były one znacznie lepsze od większości innych systemów, a Directed Electronics po prostu zaprzestało wszystkich swoich systemów), Design Tech był również tańszy niż większość innych, a także bardzo niezawodny.
 
#5 ·
W skrzyni 525 i być może w 520/555 można zrobić szybki i łatwy spust oleju ze skrzyni/dyferencjału.

Spójrz na najniższą śrubę na wsporniku łożyska dyferencjału po stronie kierowcy.

Jeśli zrobisz ten otwór, nie, ślepy otwór, masz spust... i korek bez szukania go, zamiast wiercić i gwintować otwór w dnie.

"Bądź jak ja"... przypadkowa poprawa, kiedy zostawiłem grudkę silikonu w otworze i wydmuchałem płatek wielkości niklu wewnątrz obudowy dyferencjału.
 
#6 ·
Musisz użyć nakrętki 14 mm, która pasuje do długiej śruby alternatora. Nakrętka 15 mm z innego miejsca w samochodzie, która wydaje się pasować, NIGDY się nie dokręci.
To dlatego ciągle się odkręca, pozostawiając to irytujące dzwonienie podkładki.
 
#8 ·
Znowu złomowisko...
Mazdy z wczesnych lat 80. i 90.... strona pasażera
Oni mają rozwiązanie dla brakujących bloków filtrów piankowych w elektrozaworach podciśnienia...
Wygląda to jak mały gumowy grzyb... główka wielkości ćwierćdolarówki... na nóżce
Czapka zdejmuje się z góry... w środku jest filtr piankowy, który można wyjąć, wyczyścić lub wymienić, oraz gumowa podstawa, która pasuje do naszych potrzeb... jeśli je trochę przytniesz
W przeciwnym razie wystają trochę za bardzo, żeby wyglądać na takie, które do nich należą
Och... ale pasują
Bezpieczne w myjni samochodowej, ponieważ oddychają przez spód główki grzyba
 
#9 · (Edited)
Chcesz zainwestować w system bezpieczeństwa?
Mogę ukraść twoją pochylaną kierownicę...wszystko z lat 80., pochylenie Saginaw lub dowolny korpus L w mniej niż trzy minuty.

Wszystko, czego potrzebuję do wszystkiego z klamką w stylu Daytona i pochylaną kierownicą, to wieszak na ubrania.
Korpus L wymaga kawałka brzeszczotu...i MOŻE śrubokręta Philipsa...TEN...Mógłbym nawet odjechać z własnym kluczem...kaszel

Edytuj
O I
twoja klamka w stylu Daytona...na każdych drzwiach...

OTWIERA SIĘ NATYCHMIAST PO PIERWSZYM POCIĄGNIĘCIU WIESZAKA NA UBRANIA

tak...to JEST ŻAŁOSNE
 
#10 ·
hadda kolego.. zamknął klucze w swoim kamperze na tartaku
zadzwonił..pomocy..

Dotarłem tam.. jego furgonetka stała tuż przed nim i widzę go stojącego przy drzwiach
Zatrzymuję się tuż obok jego furgonetki, wysiadam, wciągam wieszak na ubrania w kształt rombu i lekko skręcam haczyk
Kiedy wychodzi zza tylnego rogu furgonetki, już wpycham go w uszczelkę okna.. w dwóch lub trzech krokach, które zrobił, aby dostać się do tylnej krawędzi drzwi..
Miałem to otwarte i czekałem na niego...

Szkoda, że nie mam zdjęcia z jego miny

Kilka tygodni później powiedział mi, że wszystkie jego narzędzia zostały skradzione

był fajny czarny '84 caravan panel van z krótką skrzynią w naprawdę ładnym stanie
Byłby teraz miłym znaleziskiem
 
#12 · (Edited)
RE: Brakujące bloki filtrów piankowych w elektrozaworach próżniowych
Dr. Johny,
Dobry pomysł z gumową grzybnią dla brakujących bloków filtrów piankowych w elektrozaworach próżniowych. Niestety, nie mam już złomowiska w promieniu 100 mil. Użyłem piankowego pędzla malarskiego, pociąłem go i uformowałem mały, tak jak widziałem na zdjęciach oryginalnych bloków piankowych. Zrobiłem mały otwór w piance, aby wsunąć ją na króciec, a następnie ostrożnie przykleiłem ją do króćca elektrozaworu odpowietrzającego, upewniając się, że klej nie dostał się do króćca. Myślę, że tak naprawdę nie potrzebujesz filtra dla małej ilości powietrza, które może się tam dostać, ale nadaje mu to oryginalny wygląd. View attachment 287294
 
#14 ·
To naprawdę świetny pomysł, aby użyć jednego z tych piankowych pędzli do malowania, aby przerobić piankowe bloki filtracyjne na elektrozaworach. Większość z nich, które kiedykolwiek widziałem jeszcze w samochodach na złomowiskach, albo zniknęła, albo po prostu rozpadła się na kawałki ze względu na wiek. Z pamięci pianka wydaje się być bardzo podobna do oryginalnej pianki.
 
#15 ·
Numer 13 na liście to przypominacz. Kupiłem Daytona turbo w '84 roku i napisałem kartkę ze wszystkimi małymi usterkami, które chciałem naprawić u dealera, zanim odebrałem samochód. Właściwie to wciąż mam tę listę i zapisałem na niej, że licznik przebiegu dziennego nawet wtedy nie resetował się prawidłowo.
 
#16 · (Edited)
84DaytonaZ podziel się tutaj swoją listą, byłoby interesujące dla wszystkich, aby zobaczyć typowe problemy z naszymi samochodami, których wszyscy doświadczymy prędzej czy później. Chciałbym zobaczyć, czy są jeszcze inne rzeczy, które będę musiał zrobić, lub czy coś pominąłem w naszych samochodach. Jestem pewien, że jest ich więcej niż 16, w końcu to produkt Chryslera.;)
 
#17 ·
Poza problemem z resetowaniem licznika przebiegu, początkowo nie znalazłem żadnych problemów mechanicznych. Na liście wspomniano tylko o brakującym uchwycie pasa bezpieczeństwa po stronie kierowcy. Reszta to były problemy kosmetyczne z nadwoziem. Samochód miał około 1200 tys. km, kiedy go dostałem. Podejrzewam, że przez jakiś czas był wynajmowany na krótki okres na Florydzie, ponieważ w schowku znalazłem plastikowy brelok do kluczyków z wypożyczalni samochodów w West Palm Beach. Byłem wtedy nastolatkiem i to był mój pierwszy nowy samochód, więc jestem pewien, że sprzedawca uznał mnie za łatwą zdobycz. Wyobrażam sobie, że stąd wzięła się większość problemów kosmetycznych z nadwoziem. Bardzo chciałem Turbo Z, ale wszystkie w salonie były z 5-biegową skrzynią, a ja prawie nie miałem doświadczenia w prowadzeniu takiego samochodu, więc bałem się go zniszczyć. Jedynym prawdziwym problemem mechanicznym, jaki pamiętam po jego zakupie, było gaśnięcie silnika i zapalanie się kontrolki ograniczenia mocy na desce rozdzielczej. Byłem z tym u różnych dealerów wiele razy, ale wciąż się pojawiało.
 
#18 ·
View attachment 287287 View attachment 287288
Mój syn i ja niedawno kupiliśmy Dodge Daytona Shelby Z z 1987 roku i podczas jego renowacji oto niektóre z typowych problemów i sposób, w jaki je rozwiązaliśmy, co może pomóc innym. Mogą one mieć zastosowanie do innych modeli Daytona Shelby Z z lat 1987-1989 i prawdopodobnie innych roczników i modeli Chrysler/Dodge.
  1. Uszczelka głowicy silnika- Wszystkie uszczelki głowicy OEM ostatecznie zawodzą w naszych silnikach turbo, obecnie jest wiele wadliwych zamienników uszczelek głowicy, a NOS nie jest dobry, ponieważ traci swoje właściwości adhezyjne. Znalazłem kilka nowych, aktualnych marek, takich jak Apex i Felpro wersja 5 (z oznaczeniem R5 na rogu) ze wzmocnionymi narożnikami (patrz inne posty na tej stronie).
  2. Termostat silnika- nasze samochody pracują gorąco i najlepiej jest wywiercić otwór 1/16” w położeniu godziny 12 z wielu powodów, na przykład płynny, ciągły przepływ płynu chłodzącego, mniejsze wstrząsy termiczne na aluminiowej głowicy i uszczelce po otwarciu itp. Specyfikacja Chryslera to termostat 192-195 F. Możesz użyć chłodniejszego termostatu, ale zmniejszasz szczytową wydajność i osiągi naszego silnika turbo, mogą wystąpić inne problemy.
  3. Korek chłodnicy- istnieje wiele tanich i wadliwych nowych korków. A/C Delco robi dobry. Możesz wypróbować Gates i Stant, ale sprawdź, czy utrzymuje ciśnienie przed instalacją. Nawet w nowym pudełku z etykietą Stant lub Gates w pudełku z Rock Auto i Amazon znajduje się korek innej marki. Dwa fabrycznie nowe, które dostałem, nie uszczelniały się prawidłowo, w jednym brakowało górnej uszczelki, a drugi miał chwiejną górę.
  4. Wąż ciśnieniowy wspomagania kierownicy- niektóre węże ciśnieniowe z rynku wtórnego są odkształcone lub wadliwe z końcówką rozszerzającą, która jest zbyt duża i nie jest prawidłowo rozszerzona, więc oring nie pasuje prawidłowo. Mój wąż był nieprawidłowo wykonany 0,5 mm lub 1/32” większy na końcu rozszerzającym, co rozerwało O-ring podczas wkładania go do nakrętki pompy wspomagania kierownicy. Jeśli dokręcisz go wystarczająco mocno, nastąpi dopasowanie metal-do-metalu (omijając oring), ale ostatecznie zacznie to przeciekać z powodu wibracji. Lepiej wszystko przetestować i sprawdzić, jak pasuje poza samochodem przed instalacją. Sprawdź dwukrotnie, czy dopasowanie węża ciśnieniowego do pompy jest dobre, czy oring jest nienaruszony, wyjmując go i uważnie sprawdzając, czy nie jest rozerwany lub przecięty.
  5. Rozrusznik- Ponieważ rozrusznik znajduje się tuż obok gorącego turbo, z czasem wszystkie ulegają awarii. Jeśli masz zdjętą górną część głowicy silnika, łatwiej jest wymienić wszystko, gdy wszystko jest rozebrane. Rozrusznik z elektrozaworem NipponDenso jest większy i wytrzymuje wiecznie. Rozrusznik z elektrozaworem Bosch jest mniejszy i łatwiejszy w montażu, jeśli nie zdjąłeś głowicy silnika, ale nie trwa tak długo. Z każdym rozrusznikiem należy wymienić i zamontować izolację rozrusznika z folią, aby odizolować go od turbo. Nasze samochody pierwotnie to miały.
  6. Nadajnik ciśnienia oleju - wszystkie zawodzą z czasem. Wymiana na Standard Motor Products PS205 wydaje się rozwiązywać problem, odczytując prawidłowe ciśnienie na wewnętrznym wskaźniku ciśnienia.
  7. Wtryskiwacze paliwa – Większość wtryskiwaczy OEM Bosch/Mopar zawodzi na górze wtryskiwacza, powodując wyciek paliwa na górę silnika. DblTrbl ma świetny post zatytułowany „Fuel Injector Warning!” z listą wszystkich wtryskiwaczy z rynku wtórnego dostępnych dla naszych wysokociśnieniowych układów wtrysku paliwa, ale większość z nich została wycofana z produkcji. Unikałbym regeneracji lub czyszczenia OEM Bosch/Mopar, ponieważ mają tendencję do wycieków. Jeśli poczujesz zapach paliwa po uruchomieniu, wtryskiwacze przeciekają ze szwu zewnętrznego na górze obudowy wtryskiwacza. Stwierdziłem, że wtryskiwacze STANDARD MOTOR PRODUCTS FJ53 mają lepszą/nowszą konstrukcję i działają dobrze.
  8. Przednie amortyzatory i zestaw montażowy – Te części stają się rzadkie, dostałem kilka NOS z Rock Auto, które przyszły w zakurzonych, starych, nieotwieranych pudełkach, które były śmieciami. KYB produkuje nowe, ale nawet one mogą mieć dekadę, w zależności od tego, od kogo je dostaniesz. Znalazłem nowe na Amazon, nawet te miały 3 lata.
  9. Zewnętrzna listwa uszczelniająca skrobaczki szyby bocznej- teraz, gdy nasze samochody mają 37 lat, zewnętrzna listwa uszczelniająca skrobaczki szyby bocznej kamienieje, rozpada się i wymaga wymiany, zanim zacznie rysować szyby boczne. Rock Auto (RA) ma wąskie listwy uszczelniające FAIRCHILD 11814, które pasują do naszych samochodów. Zmodyfikowanym śrubokrętem krzyżakowym 90 stopni (odciąłem i skróciłem końcówkę krzyżakową i przyspawałem ją do długiego, cienkiego śrubokręta płaskiego, tworząc śrubokręt 90 stopni) można rozebrać wykończenie. Nie ma potrzeby wyjmowania szyb, tylko wykończenia drzwi wewnętrznych.
  10. Uszczelka zewnętrzna szyberdachu- jeśli masz szyberdach (nie T-top), uszczelka zewnętrzna ulega degradacji. Łatwym rozwiązaniem jest wyczyszczenie i ponowne zainstalowanie uszczelki gumowej w kształcie litery D o grubości 10 mm z klejem 3M do zewnętrznej uszczelki szyberdachu. Uszczelka OEM nie jest już dostępna, a specjalistyczne strony internetowe z częściami samochodowymi pobierają dużo. Na Amazon dostępna jest tania uszczelka za 10 USD. Zobacz mój osobny post na ten temat tutaj.
  11. Przednie nadkola przeciekają- Nasze Daytony mają słaby punkt w przednich nadkolach. Plastikowa obudowa ma około cala wąską za przednimi kołami i nie styka się z metalowym nadkolem za przednią oponą. Zatem cała wilgoć, sól i zanieczyszczenia, które są wyrzucane, zostają uwięzione w klinie, gdzie nadkole i panel ćwiartkowy się stykają. Ostatecznie rdzewieją. W moim samochodzie nawet oryginalny szew był słabo skonstruowany, ponieważ znajdowało się dwucalowe oryginalne uszczelniacze, które zakrywały 35-letni nierówny spaw. Prowadzi to do rdzy i ostatecznie do wnikania wody za nadkolem i do wnętrza oraz podłóg z przodu i po stronie pasażera. Jeśli chcesz suchy samochód, to musi być oczyszczony, uszczelniony, ewentualnie spawany nową blachą.
  12. Przednia szyba (pod osłoną) przecieka po stronie kierowcy i pasażera – Jak w każdym starym samochodzie, spawy nadwozia ulegają degradacji i zwykle występuje wyciek w obu narożnikach szyby (pod osłoną w komorze silnika). Najłatwiej jest naprawić, gdy maska jest zdjęta, a osłona usunięta. Czyszcząc i uszczelniając te szwy, samochód jest ponownie wodoszczelny. Użyłem sprayu Flex-Seal, który wytrzymał bardzo gorące lato, jak dotąd.
  13. Wymiana przekładni licznika kilometrów- Jeśli jesteś taki jak ja, zawsze resetuję licznik kilometrów, aby obliczyć przebieg paliwa. Naciśnięcie przycisku resetowania licznika kilometrów to duży błąd w naszej Daytonie. Przekładnie licznika kilometrów ulegają degradacji z czasem, a naciśnięcie przycisku resetowania licznika przebiegu powoduje uszkodzenie przekładni. W prędkościomierzu/liczniku kilometrów znajdują się dwa koła zębate, bardzo małe koło zębate z 20 zębami i koło zębate o rozmiarze dziesięciocentówki z 16 zębami. Oba muszą zostać wymienione. Mniejsze koło zębate miało u mnie 2 brakujące zęby i to uniemożliwiło jego działanie, pod było w porządku. OdometerGears.com ma koła zębate i przydatny film wideo, jak je rozebrać. Ostrzegam, jeśli masz model z 1987 roku, podczas zdejmowania płytki drukowanej, aby dostać się do kół zębatych, silnik krokowy na płytce drukowanej nie jest przyklejony do płytki, jak w innych latach, a jeśli się odłączy, jest to prawie niemożliwe do ponownego zamocowania. Zamieściłem post o tym, jak naprawić licznik kilometrów tutaj. Pamiętaj, aby już nigdy nie dotykać przycisku resetowania licznika przebiegu.
  14. Zdalne otwieranie bezkluczykowe- Jeśli Twoje dziecko interesuje się elektroniką tak jak moje... Chciał zdalnego otwierania bezkluczykowego, ponieważ nasze samochody go nie miały. Jest to łatwe do zainstalowania, kupując zestaw zdalnego otwierania zamków drzwi DEI/Avital # 2101, ponieważ jest on wyposażony w wbudowane przekaźniki, aby działał w naszym systemie blokady drzwi z odwróconą polaryzacją, jak nasz. Bez względu na to, jaki pilot dostaniesz, potrzebujesz przekaźników. Zamieściłem blog instalacyjny tutaj
  15. Naprawa modułu reflektorów (1987-89 Daytona) – Darmowa naprawa - Właściciele Daytona będą ostatecznie mieli problem z wysuwaniem reflektorów, które nie podnoszą się i nie opadają. Problem polega na tym, że przekaźniki reflektorów wysuwanych znajdują się w module reflektorów w desce rozdzielczej, gdzie znajdował się głośnik centralny. Lutowanie do przekaźników psuje się. Naprawa polega zasadniczo na ponownym przylutowaniu 8 punktów lutowniczych, aby ponownie zadziałało. Łatwo jest się do niego dostać, ostrożnie zdejmując górę deski rozdzielczej, aby nie złamać żadnego z klipsów mocujących. Użyłem drewnianego patyczka do lodów, aby ostrożnie wcisnąć i podnieść deskę rozdzielczą. Jest to powszechny problem, a inni na tej stronie mają 3-częściowy blog z instrukcjami, do którego dodałem tutaj.
  16. Radio Chrysler "Ultimate Sound System" - ostatnim projektem naprawczym jest naprawa oryginalnego radia Chrysler. Radio i wyświetlacz czasami działają, ale częściej nie działają, gdy pogoda staje się zimniejsza. Kiedy działa, kaseta działa, a radio brzmi świetnie. Najwyraźniej mój Shelby z 1987 roku ma ten o nazwie Chrysler "Ultimate Sound System", poprzednik Infinity zbudowany przez Mitsubishi. Lepszy dźwięk niż Infinity I lub II, mniej więcej taki sam jak radio Infinity Gold, próbowałem ich wszystkich w moim samochodzie. Wyświetlacz i tuner FM mojego radia włączają się i wyłączają w zależności od temperatury na zewnątrz. Istnieje poprawka na Allpar.com dla tego radia i innych radiów Infinity, polegająca na rozebraniu go i ponownym przylutowaniu wszystkich połączeń, ale zajmie to tygodnie. Większość radiów Chryslera, które oglądałem od lat 80. do 2000., ma problemy, zwykle uszkodzony mechanizm kasety i stare/złe połączenia lutowane dla tunera FM i wyświetlacza.
  17. Zregenerowane przednie zaciski hamulcowe podkładki są zbyt cienkie i mogą przeciekać. Zapomniałem dodać tego, ponieważ zrobiłem to dawno temu. Zamówiłem zregenerowane przednie zaciski hamulcowe Centric i były bardzo dobre..., początkowo. Kiedy mogłem jeździć samochodem po odbudowie silnika, hamulce przeciekały. Widziałem, że przeciekało na połączeniu przewodu hamulcowego zacisku. Wszystko było nowe, więc dokręciłem i wyciek się pogorszył. Na szczęście zachowałem stare zaciski i podkładki. Kiedy porównałem stare i nowe, stare miedziane podkładki były prawie tak grube jak grosz, w przeciwieństwie do nowych miedzianych podkładek, które były cienkie jak papier. Ponieważ powierzchnia zregenerowanych zacisków hamulcowych nie była gładka na połączeniu przewodu hamulcowego, cienka podkładka nie mogła pomieścić nierównej powierzchni i przeciekała. Założenie starych 37-letnich miedzianych podkładek zadziałało i zatrzymało wyciek. Lub upewnij się, że powierzchnia zacisku przy połączeniu przewodu hamulcowego jest gładka przed założeniem nowego przewodu hamulcowego.

Może się wydawać, że to dużo problemów, ale nasze samochody mają teraz ponad 35 lat, to produkt Chryslera i stwarza wiele możliwości dobrej zabawy przy pracy nad naszymi samochodami i próbie rozwiązania problemu. Inni mogą podzielić się swoim doświadczeniem, zmodyfikować lub dodać do tej listy.
Numer 11 na Twojej liście wydaje się być moim problemem. wcześniej łatałem rdzę (89 GTC Coupe), a z okrągłego odcinka wylewała się woda. Co muszę uszczelnić, aby temu zapobiec?
Image
 
#21 · (Edited)
Numer 11 na Twojej liście wydaje się być moim problemem. Wcześniej łatałem rdzę (89 GTC Coupe), a z zakreślonego obszaru wylewała się woda. Co muszę uszczelnić, aby temu zapobiec?
Myślę, że woda może pochodzić z dwóch różnych obszarów, przynajmniej tak było w moim samochodzie.
Image
Image

Na zdjęciu mojego samochodu widać wyciek nr 1, wzór wody/rdzy dochodzący zza pedału hamulca ręcznego (górny lewy róg). Było to spowodowane tym, że przednie koło chlapało wodą w panel boczny za kołem. Jest plastikowy ochraniacz przeciwbryzgowy, ale jest za wąski i pozwala wodzie i soli dostać się za niego i do nadwozia oraz ramy panelu bocznego, co ostatecznie prowadzi do rdzewienia. Na zdjęciu to lewa strona mojej podłogi.
Wyciek nr 2, woda dostawała się również z górnej części grodzi. To miejsce, gdzie szyba przednia odprowadza wodę po obu stronach samochodu. Przy podniesionej masce na dole przedniej szyby znajduje się studzienka, gdzie woda powinna spływać, ale szwy nadwozia w tej studzience były pęknięte. Szwy te pękają i kapie do samochodu, przemieszczając się pod deską rozdzielczą na podłogę pod pedałem sprzęgła. Obie strony samochodu przeciekały. Kiedy wyściółka dywanu nasiąka, woda stoi tam tygodniami, powodując rdzewienie podłogi.
A więc są to w zasadzie dwie lokalizacje (pozycje nr 11 i nr 12 na mojej liście problemów), które musiałem uszczelnić, aby woda nie dostawała się do samochodu.
Użyłem ulubionego produktu Phila Swifta (tego z infomercial) Flex-Seal w sprayu, aby uszczelnić wszystkie pęknięcia i zakryłem ochraniacz przeciwbryzgowy wokół koła taśmą Flex-Seal, a następnie spryskałem go również sprayem, takim jak podkład antykorozyjny. W ten sposób woda nie może dostać się do nadkola za plastikowym ochraniaczem przeciwbryzgowym. Jak dotąd trzyma się i woda się nie dostaje.

P.S. Mój syn spawał podłogę od góry. Całkiem nieźle jak na 16-latka, który robi to po raz pierwszy. Pożyczyliśmy spawarkę od sąsiada i uczyliśmy się po drodze. Zrobiłem to od spodu samochodu i tylko z kilkoma oparzeniami skóry.😓 Trudno jest spawać blachę ze stali nierdzewnej.
 
#20 ·
Cholera jasna, to niezły rdzawy kawałek.
Wygląda źle, ale jeszcze nie tak źle. Nadal można go podnieść na lewarku. Już go zeszlifowałem, pomalowałem i załatałem.
Image

Image


Te samochody były już za bardzo zniszczone.
86 Lebaron vert rozebrany na części i złomowany.
Image

89 Gtc vert sprzedany, ponieważ się wyginał/wyginał/nie można go było podnieść na lewarku (chrup) bez podłóg, tylko dywan
Image


Kiedyś jeździłem tymi samochodami, aż się rozpadły. Teraz, dzięki podkładom na bazie oleju, rdzę można faktycznie zatrzymać...
 
#23 ·
Tak wyglądała podłoga w moim kabriolecie Lebaron z 1986 roku. Przyjaciel przechowywał go w swoim miejscu pracy, a burza wdmuchnęła duży kawałek płotu w prawą stronę dachu, wyginając ramę dachu, rozbijając tylne okno i w zasadzie niszcząc dach.

Zadzwonił do mnie i zapytał, czy podłoga z Relianta 2dr z 1988 roku będzie pasować, odpowiedź brzmiała, że powinna, ponieważ karta części wskazuje na modyfikację wymaganą dla kabrioletu.
 
#27 ·
Wygląda o wiele lepiej niż pozostałe 2 na pewno. Musiałem w końcu znaleźć mojego 84' Daytona Turbo Z w VA. Będąc na północnym wschodzie, znalezienie czegoś, co nie było zardzewiałe, było prawie niemożliwe. A to było 20 lat temu.
 
#28 ·
Wygląda o wiele lepiej niż pozostałe 2 na pewno. Musiałem w końcu znaleźć mojego 84' Daytona Turbo Z w VA. Będąc na północnym wschodzie, znalezienie czegokolwiek, co nie było zardzewiałe, było prawie niemożliwe. I to było 20 lat temu.
Znalazłem to 2 lata temu. Całkiem czyste. Pierwszą rzeczą, jaką zrobiłem, było czołganie się po ziemi, aby sprawdzić spód. Jazda dzisiaj


10 lat temu znalazłem te 2 Daytony, powinienem je zatrzymać... 😠

Czerwony 87 Z
Image
Image

Image

Image

Image


89 2.5 Shelby Z
Image

Image

Image

Image

Image
 
#29 ·
To 600 z pewnością wyglądało całkiem nieźle. Te Daytony wyglądały jednak naprawdę świetnie pod spodem. Szkoda, że ich nie zatrzymałeś. Miałem czarnego Daytona Shelby Z z 87' z 5-biegową skrzynią, którego kupiłem w 93'. Był moim codziennym kierowcą przez 9 lat i był świetnym samochodem. Niestety, mieszkając tutaj i jeżdżąc nim przez cały rok, rdza zaczęła go doganiać. W końcu padł, gdy uszczelka głowicy wybuchła przy 250 tys. km, ale do tego czasu nigdy nie miałem żadnych poważnych problemów z silnikiem, układem napędowym ani skrzynią biegów. Miałem kilka Dayton i zawsze będę im wystawiał wysokie oceny.
 
#30 ·
Ten 600 z pewnością wyglądał całkiem nieźle. Ale te Daytony wyglądały naprawdę świetnie pod spodem. Szkoda, że ich nie zatrzymałeś. Miałem czarnego 87' Daytona Shelby Z 5-biegowego, którego kupiłem w 93'. Był moim codziennym kierowcą przez 9 lat i był świetnym samochodem. Niestety, mieszkając tutaj i jeżdżąc nim przez cały rok, rdza zaczęła go doganiać. W końcu padł, gdy uszczelka głowicy wybuchła przy 250 tys. km, ale do tego czasu nigdy nie miałem żadnych poważnych problemów z silnikiem, układem napędowym ani skrzynią biegów. Miałem kilka Dayton i zawsze będę im wystawiał wysokie oceny.
Musiałem wyregulować drążki kierownicze, żeby moje felgi Shelby nie obcierały o 600 i proszę bardzo...


Osłona jest trochę inna w 600, jeden otwór po stronie kierowcy wypełniony kitem.

Pasażer był czysty, ale i tak go wyszorowałem i pomalowałem.
Image
Image


Strona pasażera LeBarona była znacznie gorsza...
Image

Zrobiłem niestandardową płytkę
Image

Image


Każdy, kto posiada jeden z tych samochodów, zdecydowanie powinien sprawdzić, co jest za tymi osłonami.

To jak w Supercharged Regal GS, mocowanie tylnego amortyzatora rdzewieje, nie widać tego łatwo (poza tym, że samochód się zapada), trzeba kopać, żeby znaleźć rdzę.
 
#31 ·
Po wyczyszczeniu, spawaniu i uszczelnieniu mojego, nałożyłem taśmę Flex-Seal, aby zakryć szczelinę między karoserią a plastikową osłoną, a następnie spryskałem ją sprayem Flex-Seal, aby nic nie mogło się dostać za nią. Spray jest jak powłoka podkładowa i pozostaje elastyczny, więc mam nadzieję, że nie pęknie. Przy bardzo gorącym lecie, jeździe w burzach i teraz temperaturach poniżej zera uszczelnienie trzyma się... jak dotąd. Na zdjęciu poniżej nie widać nawet taśmy ani szwów, ponieważ spryskałem tak dużą ilością czarnego sprayu Flex-Seal, aby wszystko zakryć.
 
#33 ·
Tak, każdy powinien tam zajrzeć w nadkole, jeśli jeszcze tego nie zrobił. Wina spoczywa na Chryslerze za słabe zaprojektowanie plastikowej osłony nadkola. W moim Daytonie plastikowa osłona jest o cal węższa i cała woda/sól, która rozpryskuje się z koła, dostaje się do panelu ćwiartkowego i tam zostaje. Chrysler musiał tylko zrobić ją o cal szerszą i/lub lepiej dopasowaną. Myślę, że kosztowałoby to dodatkowe 5 centów i utrudniłoby montaż na linii montażowej.
Po wyczyszczeniu, spawaniu i uszczelnieniu mojego, nałożyłem taśmę Flex-Seal, aby zakryć szczelinę między karoserią a plastikową osłoną, a następnie spryskałem ją sprayem Flex-Seal, aby nic nie mogło się dostać za nią. Spray jest jak powłoka antykorozyjna i pozostaje elastyczny, więc mam nadzieję, że nie pęknie. Przy bardzo gorącym lecie, jeździe w burzach i teraz temperaturach poniżej zera uszczelnienie trzyma się... jak na razie. Na zdjęciu poniżej nie widać nawet taśmy ani szwów, ponieważ spryskałem tak dużą ilością czarnego sprayu Flex-Seal, aby to wszystko zakryć.

taśma View attachment 287561
W Dodge 600 plastik jest krótszy i sięga tylko do krawędzi, w Lebaronie jest kilka cali dłuższy i było gorzej. Myślę, że musi być pełne pokrycie albo żadne, żeby nie zatrzymywało soli. Volvo V40 mojej cioci ma 3 plastikowe osłony, które wszystkie powodowały problemy. Jedna pod przewodami paliwowymi/hamulcowymi z tyłu zatrzymywała sól/zanieczyszczenia i powodowała gnicie przewodów, a 2 inne pozwalały zwierzętom gniazdować i zjadać kable pod maską.

Wygląda na to, że nie zrobili fabrycznego zabezpieczenia antykorozyjnego aż po założeniu osłon, więc to zagięcie jest obciążone solą, a jedyną ochroną jest farba. A plastik ukrywa to przed wzrokiem. Zakreśliłem miejsce, w którym kończy się fabryczne zabezpieczenie antykorozyjne.
Image
 
#34 ·
Considering the overall condition of my car I'd assume it was okay, but now you have me thinking it might be best to double check. ;)
Też tak myślałem, jedyna rdza na moim Daytonie była na podłogach i przewodach hamulcowych, potem, gdy podążałem śladami wody i usunąłem osłonę koła, zobaczyłem dużo ukrytej rdzy jak AriesKcar.
 
#35 · (Edited)
Aktualizacja:
Bardzo smutny dzień, zakończyliśmy projekt renowacji naszego samochodu Shelby Z.
W końcu zrezygnowaliśmy z naprawy oryginalnego radia kasetowego. Próbowaliśmy kupić kilka na Ebay, które były DOA i musieliśmy je zwrócić w celu uzyskania zwrotu pieniędzy. Wydaje się, że wszystkie te radia samochodowe Infinity I, II, III, Gold z kasetą lub CD umarły lub mają jakiś problem, nawet niektóre, które rzekomo zostały odrestaurowane, były złe. Rozebrałem radio i próbowałem przelutować oryginalne płytki drukowane radia, ale jest to bardzo skomplikowane i zajęłoby zbyt dużo czasu. Zdecydowaliśmy się na radio Sony 10-pasmowy korektor, CD, Bluetooth w Best Buy, które mój syn znalazł za 54 dolary (nowe-otwarte pudełko). Brzmi prawie tak dobrze jak oryginalne radio Infinity, używając oryginalnych głośników Infinity. Wow, pamiętam, kiedy sama opcja odtwarzacza CD do radia Shelby Z Infinity kosztowała 500 dolarów tylko za odtwarzacz CD w 1988 roku. W każdym razie mój syn jeździ nim codziennie i był bardzo niezawodny tej zimy. Dobrze, że skończyliśmy, żeby mógł się nim teraz cieszyć, ponieważ został przyjęty na studia i jesienią wyjedzie z domu. Może to on zaprojektuje dla nas elektrycznego Daytona Shelby E-Z.
 
#36 ·
Aktualizacja:
Bardzo smutny dzień, zakończyliśmy nasz projekt renowacji samochodu Shelby Z.
W końcu zrezygnowaliśmy z naprawy radia kasetowego OE. Próbowaliśmy kupić kilka na Ebay, które były DOA i musieliśmy je zwrócić w celu uzyskania zwrotu pieniędzy. Wydaje się, że wszystkie te radia samochodowe Infinity I, II, III, Gold z kasetami lub CD umarły lub mają jakiś problem, nawet niektóre, które rzekomo zostały odrestaurowane, były złe. Rozebrałem radio i próbowałem przelutować oryginalne płytki drukowane radia, ale jest to bardzo skomplikowane i zajęłoby zbyt dużo czasu. Zdecydowaliśmy się na radio Sony 10-pasmowy korektor, CD, Bluetooth w Best Buy, które mój syn znalazł za 54 dolary (nowe-otwarte pudełko). Brzmi prawie tak dobrze jak radio OE Infinity, używając oryginalnych głośników Infinity. Wow, pamiętam, kiedy sama opcja odtwarzacza CD do radia Shelby Z Infinity kosztowała 500 dolarów tylko za odtwarzacz CD w 1988 roku. W każdym razie mój syn jeździ nim codziennie i był bardzo niezawodny tej zimy. Dobrze, że skończyliśmy, żeby mógł się nim teraz cieszyć, ponieważ został przyjęty na studia i jesienią wyjedzie z domu. Może to on zaprojektuje dla nas elektryczny Daytona Shelby E-Z.
View attachment 288258
Radio Jeep z 1997 roku wygląda, działa, pasuje idealnie.
Image